نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 

استقبال از شبکه های اجتماعی، آن را به پدیده عصر حاضر تبدیل کرده است. گسترش ارتباطات و دوستی ها بین افراد در کنار ایجاد بستری مناسب و پرمخاطب برای تبلیغات کسب و کارها از ویژگی های آن می باشد. شبکه‌های اجتماعی خارجی و بومی و لزوم حضور در آنها و چگونگی بازاریابی، تبلیغات پاپ آپ ایتا و افزایش ممبر در ایتا از جمله موضوعاتی است که در این مقاله به تفصیل به آن اشاره می کنیم.

برای حضور در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید

حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی در مقایسه با تبلیغات در رسانه های سنتی تفاوت های زیادی دارد. به این علت که تبلیغات در شبکه های اجتماعی معمولا هزینه ای کمتر و مخاطبانی بیشتر دارد.
فعالیت مداوم و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سوشیال مدیا این امکان را به شما می دهد که مخاطبان بیشتری را جذب کانال خود کنید، و هر چه بیشتر بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید، فروش خود را افزایش خواهید داد. ایتا یک پیامرسان بومی با میلیونها کاربر می باشد.
در صورتیکه می خواهید فعالیت در ایتا را شروع کنید، بهتر است نام و آدرس زیبایی برای کانال خود برگزینید. تصویری جذاب و مرتبط برای کانال خود ارسال کنید. با نوشتن توضیحاتی کوتاه و مفید پیرامون کانال خود با استفاده از کلمات کلیدی مناسب کانال خود را معرفی کنید، تا مخاطبان شما بتوانند اطلاعات مفیدی در مورد کانال و کسب و کار شما در چند خط پیدا کنند.
ابتدا می توانید به این سوال جواب دهید که چه هدف و انگیزه ای باعث شده که شما تصمیم به ایجاد کانال تان بگیرید و بر اساس هدف خود محتوای مورد نیاز کانال را تولید کنید زیرا اصولا محتوایی که در کانال فروشگاهی منتشر می شود با محتوایی که در یک کانال سرگرمی منتشر می شود متفاوت می باشد.
کانال‌های عمومی مثل طنز و سرگرمی به این دلیل که نیاز به هزینه کردن ندارد و جذابیت بیشتری هم دارند به همین علت نسبت به کانال‌های فروشگاهی می توانند ممبر بیشتری جذب کنند.
اگر کانالی برای کسب و کار خود ساخته اید؛ دانستن این نکته لازم است که برای رشد کانال خودتان نسبت به کانال های عمومی کافی است که تبلیغات بیشتری انجام دهید. همچنین فروش ممبر ایتا نیز متداول است می توانید با سفارش ممبر، اعضای کانال خود را افزایش دهید. برای جلوگیری از ریزش مخاطبان تلاش کنید تا محتوای جالب تری را پست کنید.
پیشنهاد می کنیم که پیش از هر اقدامی، هدفهای خود از بازاریابی و تبلیغات را معین کنید تا بتوانید کارآیی تبلیغات را بهتر بتوانید بسنجید. یکی از اهداف شما ممکن است جذب ممبر برای کانال باشد. اما اهداف دیگری همچون معرفی برند، معرفی محصولات و خدمات، افزایش فروش، افزایش سطح تعامل با کاربران و ... نیز ممکن است جزو اهداف شما باشد. می توان گفت که یک یا چند مورد از این اهداف برای شما قابل تحقق خواهد بود.
چنانچه انگیزه و هدف از تبلیغات مشخص باشد، طراحی کمپین تبلیغاتی به آسانی ممکن است. برای اینکه طراحی و اجرای یک کمپین جذب ممبر کانال با کمپین بازاریابی و فروش تفاوت کلی دارد.

لزوم بازاریابی در شبکه های اجتماعی

هدف از بازاریابی شبکه های اجتماعی در واقع جذب مخاطب واقعی و برقراری ارتباط با آن برای افزایش فروش می باشد.
در این شیوه با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی محصولات و خدمات خود را به کاربران تان معرفی می کنید.
حسن این شیوه در این است که بازدید کنندگان شما می توانند این مطالب را با آشنایانشان به اشتراک گذارند و شما را به سایرین معرفی کنند.
با جذب چندین میلیون کاربر واقعی در ایتا، این پلتفرم فضای بسیار خوبی را برای بازاریابی و تبلیغات فراهم آورده است.
از مزیت های استفاده از فرصت حضور در شبکه اجتماعی ایتا می توان به افزایش اعتبار برند و افزایش وفاداری مشتریان اشاره کرد.

برای کانال خود چگونه تبلیغ کنیم؟

روش های مختلفی برای تبلیغات در ایتا وجود دارد. تبلیغات پاپ آپ ایتا را به طور قطع می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین راه های جذب ممبر و افزایش بازدید به حساب آورد.
اطلاع از این نکته لازم است که ممبرها در این شیوه تبلیغاتی به اختیار و با تمایل و بعد از مشاهده کانال عضو می شوند پس بنابراین از پست ها بازدید می کنند و اگر از پستی خوششان بیاید آن را برای دیگران هم ارسال می کنند. به همین علت احتمال می رود که آنها شما را برای خرید انتخاب کنند.
پست های شما پیش و پس از تبلیغ بهتر است طوری باشد که اعضا را علاقمند به خرید کند. برگزاری مسابقه و چالش و نیز اجرای طرح های تخفیفی ممکن است به بیشتر شدن فروش شما کمک کند.
با انجام تبلیغات مداوم نه تنها اعضای کانال شما افزایش می یابد، بلکه فروش شما نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. تعداد ممبر کانال یکی از مقیاس های ارزیابی محبوبیت کانال در شبکه های اجتماعی می باشد به این دلیل که هر چه این تعداد بالاتر باشد به این معنی است که افراد بیشتری از کانال خوششان آمده و به آن پیوسته اند. این باعث می شود دیگران راحت تر به شما اعتماد کنند و عضو کانال شما شوند یا از شما خرید کنند.

خط مشی تولید محتوا چرا و چگونه؟

افزایش و باقی ماندن ممبرها و رشد کانال بدون خلق محتوایی کیفی و جذاب دست نیافتنی است. بدین ترتیب ساخت محتوا نیازمند استراتژی و راهبرد است.
فقط لازم است که جهت رسیدن به این منظور میزان مقالات و زمان بندی ارسال پست ها را از پیش مشخص کنید.
اگر نرخ ریزش کانال بالا است علامت آن است که بینندگان مطالب کانال مورد پسندشان نبوده یا تعداد پست هایی که منتشر می کنید زیاد و برای مخاطبان آزار دهنده است.





:: بازدید از این مطلب : 4224
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: